Ważne terminy: | ||
rejestracja poprzez formularz rejestracyjny |
do 15.05.2024 r. 20.05.2024 r. |
|
przesłanie abstraktu na adres |
do 15.05.2024 r. 20.05.2024 r. | |
powiadomienie o akceptacji abstraktu | do 21.05.2024 r. | |
opłata konferencyjna | wg terminu na fakturze | |
rozpoczęcie konferencji | 6.06.2024 r. |
*niedostarczenie abstraktu w powyższym terminie może spowodować nieumieszczenie go w książce konferencyjnej!
Udział aktywny możliwy tylko po rejestracji przez formularz online!
Świadczenia dla aktywnego uczestnika (materiały, gadżety, catering itp.) obejmuje tylko osobę zarejestrowaną,
niezależnie od ilości zgłoszonych współautorów/osób prezentujących!
(jedno zgłoszenie rejestracyjne = jedna osoba uczestnicząca czynnie = jedna opłata konferencyjna)
Aktywny uczestnik |
Słuchacz (udział bierny) |
|
Termin rejestracji: | ||
do 20.05.2024 r. – pracownik naukowy/przedsiębiorca | 350,00 PLN | bez opłat |
do 20.05.2024 r. – student/doktorant | 250,00 PLN | bez opłat |
Uczestnictwo w konferencji obejmuje: | ||
Udział w sesjach konferencyjnych | ✔ | ✔ |
Udział w warsztatach | ✔ | ✔ |
Możliwość prezentacji zgłoszonego tematu/tematów (do wyboru: wystąpienie, poster, wystąpienie+poster) |
✔ | ✗ |
Publikacja streszczenia/streszczeń w materiałach konferencyjnych z numerem ISBN | ✔ | ✗ |
Certyfikat aktywnego uczestnictwa w konferencji (certyfikat otrzymuje tylko autor prezentujący, z wyszczególnieniem współautorów) |
✔ | ✗ |
Materiały i gadżety konferencyjne | ✔ | ✗ |
Przerwy kawowe, lunch | ✔ | ✗ |
Spotkanie networkingowe (wieczór 06.06.2024 r., MOJO Kuchnia & Przyjaciele) |
✔ | ✗ |
Pozostałe istotne informacje:
- Informacje organizacyjne (komunikaty) dla uczestników będą przesyłane na adres mailowy podany przy rejestracji.
- Abstrakt należy przygotować według szablonu zamieszczonego na dole strony, zgodnie z zaleceniami w nim zawartymi.
UWAGA! Objętość abstraktu kategorycznie nie może przekraczać jednej strony B5! - Prezentacje należy przygotować w pliku zgodnym z PowerPoint (.ppt lub .pptx) oraz na wszelki wypadek zapisać także w pliku PDF.
- Postery należy przygotować w formacie maksymalnie A1 (59,4 x 84,1 cm). Nie ma możliwości wydruku posteru na miejscu.
- W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Opłaty konferencyjne prosimy dokonywać na konto organizatora:
Centrum Innowacji Naukowo-Edukacyjnych
ul. Agatowa 19/57, 20-571 Lublin
49 1950 0001 2006 0520 9088 0002 (Bank Pekao S.A.)
z dopiskiem: Konferencja Imię i Nazwisko
UWAGA! Opłaty konferencyjne prosimy uiszczać dopiero po otrzymaniu faktury!
Kontakt z biurem konferencji:
Klauzula informacyjna (RODO):