logo cine

 

Ważne terminy:
rejestracja poprzez formularz rejestracyjny

do 16.05.2025 r.

przesłanie abstraktu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. * do 16.05.2025 r.
powiadomienie o akceptacji abstraktu do 23.05.2025 r.
opłata konferencyjna wg terminu na fakturze
rozpoczęcie konferencji 5.06.2025 r.

*niedostarczenie abstraktu w powyższym terminie może spowodować nieumieszczenie go w książce konferencyjnej!

 

Udział aktywny możliwy tylko po rejestracji przez formularz online!

Świadczenia dla aktywnego uczestnika (materiały, gadżety, catering itp.) obejmuje tylko osobę zarejestrowaną,
niezależnie od ilości zgłoszonych współautorów/osób prezentujących!
(jedno zgłoszenie rejestracyjne = jedna osoba uczestnicząca czynnie = jedna opłata konferencyjna)

 

  Aktywny
uczestnik
Słuchacz
(udział bierny)
Termin rejestracji:
do 16.04.2025 r. – pracownik naukowy/przedsiębiorca (early bird) 400,00 PLN bez opłat
po 16.04.2025 r. – pracownik naukowy/przedsiębiorca 500,00 PLN bez opłat
do 16.04.2025 r. – student/doktorant (early bird) 300,00 PLN bez opłat
po 16.04.2025 r. – student/doktorant  350,00 PLN bez opłat
Uczestnictwo w konferencji obejmuje:
Udział w sesjach konferencyjnych
Udział w warsztatach
Możliwość prezentacji zgłoszonego tematu/tematów
(do wyboru: wystąpienie, poster, wystąpienie+poster)
Publikacja streszczenia/streszczeń w materiałach konferencyjnych z numerem ISBN    
Certyfikat aktywnego uczestnictwa w konferencji
(certyfikat otrzymuje tylko autor prezentujący, z wyszczególnieniem współautorów)
Materiały i gadżety konferencyjne
Przerwy kawowe, lunch
Spotkanie networkingowe
(wieczór 05.06.2025 r., MOJO Kuchnia & Przyjaciele)

 

Pozostałe istotne informacje:

  1. Informacje organizacyjne (komunikaty) dla uczestników będą przesyłane na adres mailowy podany przy rejestracji.
  2. Abstrakt należy przygotować według szablonu zamieszczonego na dole strony, zgodnie z zaleceniami w nim zawartymi.
    UWAGA! Objętość abstraktu kategorycznie nie może przekraczać jednej strony B5!
  3. Prezentacje należy przygotować w pliku zgodnym z PowerPoint (.ppt lub .pptx) oraz na wszelki wypadek zapisać także w pliku PDF.
  4. Postery należy przygotować w formacie maksymalnie A1 (59,4 x 84,1 cm). Nie ma możliwości wydruku posteru na miejscu.
  5. W przypadku pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Opłaty konferencyjne prosimy dokonywać na konto organizatora:

Centrum Innowacji Naukowo-Edukacyjnych
ul. Agatowa 19/57, 20-571 Lublin

49 1950 0001 2006 0520 9088 0002 (Bank Pekao S.A.)

z dopiskiem: Konferencja Imię i Nazwisko

 

UWAGA! Opłaty konferencyjne prosimy uiszczać dopiero po otrzymaniu faktury!

 

Kontakt z biurem konferencji:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


Szablon abstraktu:

     

 

Klauzula informacyjna (RODO):

 

Używamy plików cookie...

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.